Banner

Jesus Início

Início


Visitas



addthis

Addrhis

Canal de Videos



    •  


    • http://deiustitia-etfides.blogspot.com.br/


    • -


    Rio de Janeiro

    Santa Sé






    terça-feira, 29 de abril de 2014








    Dear acrv.catolico.267820,






    Have you noticed how you have become so fat and hopeless? Of course not!

    You have been chewing your troubles away for years and suddenly you realized that the person you see in the mirror is someone you do not want to be.

    If you are one of those chubby guys who have tried every nutrition scheme of losing extra pounds and spend hours with fitness coach without visible results, you will find a perfect solution of your problem in this new product that normalizes your appetite and burns many calories for you.

    Start your new life today! Click here









    Unsubscribe | Manage Your Email Preferences | Your Privacy Rights

    Customer Service Dept., 400 South 10th Street, Emmaus, PA 18098
    © 2014 Rodale Inc., all rights reserved.


    Nenhum comentário:

    Apoio




    _


    Immaculata mea

    In sobole Evam ad Mariam Virginem Matrem elegit Deus Filium suum. Gratia plena, optimi est a primo instanti suae conceptionis, redemptionis, ab omni originalis culpae labe praeservata ab omni peccato personali toto vita manebat.


    Cubra-me

    'A Lógica da Criação'


    Jesus, oculto na Hóstia, é tudo para mim




    “Se não fosse a Santa Comunhão, eu estaria caindo continuamente. A única coisa que me sustenta é a Santa Comunhão. Dela tiro forças, nela está o meu vigor. Tenho medo da vida, nos dias em que não recebo a Santa Comunhão. Tenho medo de mim mesma. Jesus, oculto na Hóstia, é tudo para mim. Do Sacrário tiro força, vigor, coragem e luz. Aí busco alívio nos momentos de aflição. Eu não saberia dar glória a Deus, se não tivesse a Eucaristia no meu coração.”



    (Diário de Santa Faustina, n. 1037)

    Ave-Maria

    A Paixão de Cristo