Banner

Jesus Início

Início


Visitas



addthis

Addrhis

Canal de Videos



    •  


    • http://deiustitia-etfides.blogspot.com.br/


    • -


    Rio de Janeiro

    Santa Sé






    sábado, 1 de setembro de 2012

    [catolicos_respondem] Here are twenty people you should meet!

     

    MeetMe

    Here are your personal MeetMe suggestions. Click on anyone you like and get to know them…

    Miguel Angel, check out these people…

    Show images to see Jennifer's PhotoJennifer
    Pennsylvania
    Show images to see Yadira's PhotoYadira
    Mexico
    Show images to see Lilith's PhotoLilith
    Mexico
    Show images to see Silvia Araceli's PhotoSilvia Araceli
    Mexico
    Show images to see Sam's PhotoSam
    Mexico
    Show images to see Alma Delia's PhotoAlma Delia
    Mexico
    Show images to see Benita's PhotoBenita
    Mexico
    Show images to see Karla's PhotoKarla
    Mexico
    Show images to see Roxanne's PhotoRoxanne
    Tennessee
    Show images to see Elsa's PhotoElsa
    Mexico
    Show images to see Danyelle's PhotoDanyelle
    Arkansas
    Show images to see Patty's PhotoPatty
    Mexico
    Show images to see Rosalinda's PhotoRosalinda
    Mexico
    Show images to see Yadira's PhotoYadira
    Mexico
    Show images to see Jacquie's PhotoJacquie
    Iowa
    Show images to see Tanya's PhotoTanya
    Pennsylvania
    Show images to see Xochitl's PhotoXochitl
    Mexico
    Show images to see Angelina's PhotoAngelina
    Mexico
    Show images to see Ana's PhotoAna
    Mexico
    Show images to see Georgina's PhotoGeorgina
    Mexico

    Have fun!

    MeetMe

    The MeetMe Team

    You have received this email from MeetMe because you have notifications enabled in your settings.

    If you do not want to receive this email from MeetMe, please update your settings.

    View our Terms of Service and Privacy Policy.

    MeetMe, 100 Union Square Drive, New Hope, PA, 18938

    pviq

    __._,_.___
    Atividade nos últimos dias:
    Quantidade ou qualidade? No Y!Encontros vc encontra de tudo um pouco.

    Mais um Dia dos Namorados sozinho? Nada disso! Encontre companhia agora

    Notes com desconto
    .

    __,_._,___

    Nenhum comentário:

    Apoio




    _


    Immaculata mea

    In sobole Evam ad Mariam Virginem Matrem elegit Deus Filium suum. Gratia plena, optimi est a primo instanti suae conceptionis, redemptionis, ab omni originalis culpae labe praeservata ab omni peccato personali toto vita manebat.


    Cubra-me

    'A Lógica da Criação'


    Jesus, oculto na Hóstia, é tudo para mim




    “Se não fosse a Santa Comunhão, eu estaria caindo continuamente. A única coisa que me sustenta é a Santa Comunhão. Dela tiro forças, nela está o meu vigor. Tenho medo da vida, nos dias em que não recebo a Santa Comunhão. Tenho medo de mim mesma. Jesus, oculto na Hóstia, é tudo para mim. Do Sacrário tiro força, vigor, coragem e luz. Aí busco alívio nos momentos de aflição. Eu não saberia dar glória a Deus, se não tivesse a Eucaristia no meu coração.”



    (Diário de Santa Faustina, n. 1037)

    Ave-Maria

    A Paixão de Cristo